Mag ik nog eens stoefen ;)

En het boekenjufverhaal krijgt nog een kers op de taart.  Onderstaand mailtje mocht ik ontvangen. Wie nog graag meegaat naar de uitreiking mag het me laten weten.  Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!  En nog eens een dikke merci voor de nominaties en de felicitaties. (blinkblinkbloosbloos)

Beste Karen,

De tweede juryvergadering is achter de rug en ik kan je met plezier meedelen dat je tot de winnaars behoort!
Wie de titel krijgt van Beste Boekenjuf verklappen we pas tijdens de uitreiking, maar je zal al zeker met een mooie prijs naar huis gaan en uitgebreid in de bloemetjes gezet worden.

De uitreiking zal doorgaan op woensdagnamiddag 18 mei in het Cultureel Centrum van Deurne, om 15u.

Je bent van harte welkom met zoveel mogelijk supporters: leerlingen, leerkrachten, ouders, directie.
De uitreiking duurt ongeveer een uur en aansluitend is er een receptie op maat van kinderen.

Laat je me tegen maandag 9 mei weten met hoeveel personen (aantal volwassenen+ aantal kinderen) jullie komen?

Proficiat!

Vriendelijke groeten,
Sarah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten